چاس کا نسخہ (مصالحہ دار چھاچھ)

چاس ہندوستان کا مقبول گرما کا مشروب ہے جو دہی ، مصالحوں اور جڑی بوٹیوں سے تیار ہوتا ہے۔ انگریزی میں چھاچھ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، چاس ہر جگہ ہندوستانی مشروبات ہے ، جو اکثر کھانے کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ یہ ایک ٹھنڈا ، تازگی اور کم کیلوری والا مشروب ہے ، جو اضافی اور شوگر سے پاک ہے۔ اسے چاچ ، مورو ، مزجیج ، ماجیگا اور مٹھا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، یہ پورے ملک میں گھرانوں میں تیار کیا جاتا ہے۔

مسالہ چاس ہدایت

یہ دنیا کے دیگر حصوں میں بھی دستیاب ہے: بنگلہ دیش میں اسے بورہانی کہا جاتا ہے ، نیپال میں یہ متھا یا موہی ہے ، مشرق وسطی میں یہ ایرن ہے۔ ہندوستان کی طرح ، ہر خطے کے اپنے ذائقے ہیں۔ شمالی ہندوستان میں ، چھاچھ کا ذائقہ زیرہ یا پودینہ سے لگایا جاسکتا ہے۔ جنوبی ہند میں ، اس میں سالن کے پتے اور شاید سرسوں کے بیج جو تیل یا گھی میں تلی ہوئی ہیں استعمال کرکے ذائقہ دار ہونے کا زیادہ امکان ہے۔

بنگال میں ، یہ عام طور پر ریاست میں مختلف قسم کے لیموں کے ساتھ ذائقہ دار ہوتا ہے (جسے مقامی طور پر گونڈوراج لیبو کہا جاتا ہے)۔ مغربی ہندوستانی ورژن میں اس میں متعدد مختلف مصالحے شامل ہیں۔ لہذا بہت سارے طریقے ہیں جو ایک چاس بنائے اور لطف اٹھا رہے ہیں۔

افراتفری کے بارے میں

لہذا اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ افراتفری کیا ہے؟ یہ ہندوستانی مسالہ دار چھاچھ کے سوا کچھ نہیں !!

روایتی طور پر ، چھاچھ وہ چھڑی تھی جو کلچرڈ فل کریم کے دودھ سے مکھن میں کٹھنے کے بعد بچ گئی تھی۔ اس لئے نام کا نام ، مہذب دودھ جس سے مکھن ہٹا دیا گیا ہے۔

لیکن روایتی طور پر ہندوستان میں ، یہ کلچرڈ کریم ، دہی یا دہی سے تیار کیا گیا تھا۔ تو یہاں ، ہندوستانی چاس ایک ہی ہے ، دہی اور پانی کا ایک مرکب. اس میں ان کے ہاضمہ اور ٹھنڈک کی خصوصیات کے لئے کچھ مصالحے اور جڑی بوٹیاں شامل ہوتی ہیں۔ یہ اجزاء مشروبات کو مزید لذیذ اور لذت بخش بھی بناتے ہیں۔

چائے ، دہی یا دہی بنانے کے ل as ، جیسے یہ ہندوستان میں کہا جاتا ہے ، کسی بھی قسم کا ہوسکتا ہے: مکمل کریم دودھ ، کم چربی والا دودھ یا یہاں تک کہ چربی سے پاک دودھ سے بنا۔ یہاں تک کہ آپ اس مشروب کے لئے ریڈی میڈ سادہ اور بغیر بنا ہوا دہی یا دہی بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

بنانے کے مختلف طریقے

جب کہ یہ دہی کو پانی کے ساتھ ملا کر مصالحہ ڈالیں تو یہ کافی آسان معلوم ہوگا ، چاس بنانے کے بہت سے مختلف طریقے ہیں تاکہ آپ کو ایک سے زیادہ ہم آہنگ مرکب مل سکے۔ اس پوسٹ میں میں اسے بلینڈر کے ساتھ اور اس کے بغیر بنانے کے 2 طریقے شیئر کرتا ہوں۔

روایتی گھرانوں میں اور آج بھی ہندوستانی دیہاتوں میں ، پرانی طرز کی مدھنی استعمال کی جاتی ہے۔ یہ عام طور پر ایک لکڑی یا دھات کی سرخی ہے جس میں بلینڈ بلیڈ ہوتے ہیں اور دونوں ہاتھوں کا استعمال کرتے ہوئے مرکب کو گھومتے ہیں۔ یہ دونوں اجزاء کو ملا دیتا ہے اور اس میں دبا بھی شامل ہوتی ہے۔

اب ، آپ افراتفری کے ل a ہاتھ سے تھامے ہوئے وسک ، بجلی کا بیٹر یا بلینڈر استعمال کرنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ ظاہر ہے ، اگر آپ زیادہ مقدار میں بنا رہے ہو تو بجلی کے سازوسامان کام کو آسان بناتے ہیں۔ تاہم عام طور پر میں چاس کا استعمال کرتے ہوئے سب سے آسان طریقہ بناتا ہوں جسے میں نے نیچے بانٹ دیا ہے۔

کیسے بنائیں چاس

جب آپ چاس کرتے ہیں تو ، اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ دہی اور پانی کا تناسب دہی کی مستقل مزاجی اور آپ کے اپنے ذائقہ کے مطابق مختلف ہے۔ آپ چاہیں گے کہ آپ کا چاس موٹا ہو ، ایسی صورت میں پانی کو کم کریں۔ یہ بھی نوٹ کریں کہ چاس اس سے پتلا ہے لسی.

لہذا ایک باریک مستقل مزاجی کے ل as ، جیسا کہ آپ ہلاتے ہیں یا مرکب کرتے ہیں ، جتنا مطلوبہ پانی سے اسے ہلکا کریں۔ اسی وجہ سے ، آپ اپنے ذائقہ میں کم سے کم نمک اور مصالحہ ڈالنا چاہتے ہو۔

ایک blender کا استعمال کرتے ہوئے

1. ایک بلینڈر جار میں سادہ دہی (دہی) ڈالیں۔ میں ¾ کپ استعمال کرتا تھا گھریلو دہی / دہی پورے دودھ سے بنا

ایک بلینڈر میں دہی

2. اگلا شامل کریں

  • ¼ کپ کے تازہ پودینہ کے پتے (ڈنڈے کے بغیر) 4 سے 5 گرام۔ (اگر آپ پسند نہیں کرتے تو آپ کم کرسکتے ہیں)
  • 1 چمچ دھنیا کے پتے
  • چھوٹی ہری مرچ یا as سے ½ چائے کا چمچ کالی مرچ
  • pe سے ¾ انچ تک تازہ کھلی ہوئی ادرک (اگر آپ چاہیں تو بھی کم کرسکتے ہیں)
  • as چمچ کالی نمک اور as چائے کا چمچ باقاعدہ نمک (ذائقہ کو ایڈجسٹ کریں)
  • as چمچ بنا ہوا زیرہ پاؤڈر
پودینہ ادرک اور مرچ بلینڈر میں چھوڑ دیتا ہے

3. ہموار ہونے تک مرکب کریں۔ پانی ڈالو۔ میں نے تقریبا 1¾ کپ پانی استعمال کیا۔ آپ برف استعمال کرسکتے ہیں ، اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آئس مشروبات کو گھٹا دے گی۔ اس صورت میں ، یہاں استعمال ہونے والے کچھ پانی کو برف کے ساتھ تبدیل کریں۔

مسالہ دہی میں پانی ڈالیں تاکہ پوڈینا چیس بن سکے

4. میڑھی تک مرکب.

ایک blender میں frocon chaas

شیشوں کی خدمت میں منتقل کریں۔ زیرہ پاؤڈر ، چاٹ مسالہ اور 1 سے 2 پودینہ یا دھنیا کے پتوں سے گارنش کریں۔

ایک مٹکا میں pudina chaas

مسالہ چائے بغیر بلینڈر

اس ورژن کے ل I میں نے ایک کٹوری میں تمام اجزاء کو سرگوشی کے ساتھ پھینک دیا اور پھر پانی ڈال دیا۔ اس کے علاوہ میں کالی مرچ استعمال کرتے ہیں اس کی بجائے ہری مرچ اور خشک ادرک یا چاٹ مسالہ تازہ ادرک کی جگہ۔ اس طرح کی چاس میں پتے ہیں کیونکہ وہ مرکب نہیں ہوتے ہیں۔

پودینہ اور دھنیا کے پتے منہ سے تازہ ہیں لہذا جب ہم چائے پیتے ہیں تو ہمیں ذاتی طور پر پتے چگانے میں کوئی اعتراض نہیں ہوتا ہے۔ اگر آپ ان کو پسند نہیں کرتے تو پھر ملاوٹ کے ذریعہ اسے دوسرے طریقے سے بنائیں ، جیسا کہ میں نے پہلے والی تصویروں میں دکھایا ہے۔

1. ایک بڑے مکسنگ کٹورا یا گھڑے میں مندرجہ ذیل شامل کریں:

  • ¾ کپ ٹھنڈا دہی
  • as چمچ چاٹ مسالہ (یا as چمچ خشک ادرک پاؤڈر ، ذائقہ کو ایڈجسٹ کریں)
  • as چمچ بنا ہوا زیرہ پاؤڈر
  • pepper to ½ چائے کا چمچ پسے ہوئے کالی مرچ
  • ¼ کالا نمک + ¼ سے ½ باقاعدہ نمک (ذائقہ کو ایڈجسٹ کریں)
  • ¾ چمچ باریک کٹے دھنیا کے پتوں کو
  • ¾ چمچ باریک کٹے ہوئے ٹکسال کے پتے
ایک کٹوری میں دہی مصالحے اور جڑی بوٹیاں

2. ہموار ہونے تک ان کو مل کر سرگوشی کریں۔

بہت اچھ .ا

Then. پھر مستقل مزاجی کے ل¾ 1¾ کپ ٹھنڈا پانی شامل کریں۔ میں مزید تازگی کے ذائقہ کے ل for اس مرحلے میں کچھ لیموں کا جوس بھی ڈالتا ہوں اور یہ اختیاری ہے۔ اگر آپ کا دہی کھٹا ہو تو اسے شامل نہ کریں۔

مستقل مزاجی پر مسالہ چائے لانے کے لئے پانی ڈالیں

fr. فاسٹ تک اچھی طرح سے سرگوشی کریں۔

ایک پیالے میں فاسنگ تک سرگوشی کرنا

شیشے پیش کرنے کے لئے ڈالو۔

ایک پیالے میں فراودہ مسالہ مکھن

چاٹ مسالہ اور بھنا ہوا زیرہ پاؤڈر چھڑکیں۔ اپنے افراتفری سے اکثر لطف اٹھائیں ، خاص طور پر گرمیوں میں۔ اسے اپنے کھانے میں شامل کرنے کے لئے ایک نقطہ بنائیں۔

چاس

ذخیرہ اندوزی

روایتی گھرانوں میں ، مٹکا ، مٹی کے ایک برتن کو خوشگوار درجہ حرارت پر ، چائے کو ٹھنڈا رکھنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، لہذا اس کا مزاج زیادہ دیر تک تازہ رہنے والا ہوتا ہے۔ یہ یقین کیا جاتا ہے کہ گرمی کے موسم میں مٹی کے برتنوں میں دہی اور چائے کا ذخیرہ ری ہائڈریٹ اور ہمیں ٹھنڈا رکھے گا۔ آپ ایک دن کے لئے فرج میں آسانی سے اسٹوریج کرسکتے ہیں اس سے آگے ذائقے کھو جانے لگیں گے۔

اگر آپ اسے بغیر کسی فرج کے کمرے کے درجہ حرارت پر رکھنا چاہتے ہیں تو اسے بنانے کے لئے ٹھنڈا پانی ، برف اور ٹھنڈا دہی استعمال کریں۔ یہ بھی نوٹ کریں کہ ملاوٹ مشروبات کو قدرے گرم کرے گی۔

مصالحہ دار چھاچھ کے فوائد

اگر آپ اس کے بارے میں سوچتے ہیں تو ، دہی دودھ سے بنایا جاتا ہے ، اور اس سے دودھ کو حاصل ہونے والے صحت کے تمام فوائد ہیں۔ تو آپ کو زیادہ کیلشیم ملتا ہے۔ پھر یہ خمیر اور تمدن ہے۔ لہذا اس میں پروبائیوٹکس (گٹ دوستانہ بیکٹیریا) ہیں جو گٹ کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ افراتفری کے کچھ فوائد میں شامل ہیں:

  • ٹھنڈک اور تازگی بخش مشروبات – یہ موسم گرما میں نظام کو ٹھنڈا کرتا ہے اور پانی کی کمی کو روکتا ہے۔
  • الیکٹرولائٹ توازن کو بہتر بناتا ہے۔ چونکہ اس میں پوٹاشیم ہوتا ہے ، اس میں نمک اور دیگر مصالحے شامل ہوتے ہیں ، لہذا یہ الیکٹرویلیٹس کو توازن میں رکھتا ہے ، جو گرمی اور پسینے سے وابستہ مسائل کی روک تھام کرتا ہے۔
  • غذائیت کا اضافہ کرتا ہے – چائے میں کیلشیئم ہوتا ہے ، بی وٹامن ہوتا ہے ، پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے اور دودھ میں موجود تمام غذائی اجزاء ہوتے ہیں ، لہذا ہڈیوں اور دانتوں کی مدد کرتا ہے۔
  • عمل انہضام میں مدد دیتا ہے – پروبائیوٹک اثر کی بدولت ، چھاچھ عمل انہضام کے عمل میں مدد کرتا ہے۔ جب آپ اس میں زیرہ پاؤڈر اور ادرک شامل کریں تو یہ عمل انہضام میں بھی مدد کرتا ہے۔
  • تیزابیت کو کم کرتا ہے – حالانکہ یہ قدرے پیچیدہ ہے ، بھار اور مسالہ دار کھانوں کی وجہ سے چھاچھ پیٹ میں تیزابیت کا مقابلہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • ہائی بلڈ پریشر کو سنبھالنے میں مدد ملتی ہے – مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ باقاعدگی سے چائے پینے سے ہائی بلڈ پریشر کا شکار افراد میں ہائی بلڈ پریشر کے انتظام میں مدد ملتی ہے۔

ان کے علاوہ ، جب آپ دوسرے مصالحے اور اجزا کو چاس میں شامل کرتے ہیں تو ، آپ کو ان سے بھی صحت کے فوائد ملتے ہیں۔

زیادہ مشروبات
لاسی نسخہ
جو کا پانی
ٹھنڈی کافی
بادام کا دودھ

ہدایت کارڈ

چاس ہدایت

چاس (مصالحہ دار چھاچھ)

چاس کو مسالہ دار چھاچھ ، جو دہلی ، مصالحے اور جڑی بوٹیوں سے تیار کیا جانے والا ایک مشہور گرما گرم مشروب ہے۔ یہ کولنگ اینڈ ری ہائیڈریٹنگ ڈرنک کیلوری میں کم ہے اور گٹ فرینڈ ہے۔

پن ہدایت
پرنٹ ہدایت

بہترین نتائج کے ل recipe ہدایت کارڈ کے اوپر مرحلہ وار تصاویر پر عمل کریں

اجزاء (امریکی کپ = 240 ملی لٹر)

ہدایات

بلالے میں مسالہ چاس

نوٹ

  • جب میں بلینڈر میں پوڈینا مسالہ چاس بناتا ہوں تو ، میں عام طور پر بہت سارے ٹکسال کے پتے ، 2 سرونگ کے ل about تقریبا 1/ 1/3 کپ شامل کرتا ہوں۔ اگر آپ ترجیح نہیں دیتے تو آپ صرف چند پتے شامل کرسکتے ہیں۔
  • میں چاس میں کچھ تازہ لیموں کو بھی نچوڑتا ہوں کیونکہ اس سے یہ مزید تروتازہ ہوتا ہے۔ اگر آپ کا دہی کھٹا ہو تو آپ اسے چھوڑ سکتے ہیں۔

ہدایت کارڈ میں فراہم کردہ متبادل مقدار صرف 1x اصل نسخے کے لئے ہے۔

بہترین نتائج کے ل my میری تفصیلی قدم بہ قدم تصویر ہدایات اور ہدایت کارڈ کے اوپر دیئے گئے نکات پر عمل کریں۔

غذائی معلومات (صرف تخمینہ)

غذائیت حقائق

چاس (مصالحہ دار چھاچھ)

فی خدمت کی رقم

کیلوری 61
چربی 9 سے کیلوری

ڈیلی ویلیو *

چربی 1 جی

سنترپت چربی 1 جی

ٹرانس فیٹ 1 جی

کولیسٹرول 4mg

سوڈیم 697 ملی گرام30٪

پوٹاشیم 194mg

کاربوہائیڈریٹ 6 جی

فائبر 1 جی

شوگر 3 جی

پروٹین 8 جی16٪

وٹامن اے 311IU

وٹامن سی 10 ملی گرام12٪

کیلشیم 115 ملی گرام12٪

لوہا 1 ملی گرام

* فیصد روزانہ اقدار 2000 کیلوری کی خوراک پر مبنی ہیں۔

مزید رسائپ کے لئے

چاس کا نسخہ (مصالحہ دار چھاچھ)

Leave a Comment