جیرا پانی (زیرہ پانی)

جیرا کا پانی ، جسے جیرا چائے یا زیرہ پانی بھی کہا جاتا ہے ، ایک روایتی ہندوستانی مشروب ہے جو ایک حیرت انگیز مسالا ، جیرا کے ساتھ تیار کیا جاتا ہے۔ اپنے معمول کے مطابق شامل کرنے کی کوشش کریں اور صحت سے متعلق فوائد کا تجربہ کریں! جیرا ، جسے انگریزی میں جیرا کے بیج کے نام سے جانا جاتا ہے ، ہندوستانی کھانوں میں ایک اہم مقام ہے۔ اس کی کاڑھی ، جسے جیرا واٹر کے نام سے جانا جاتا ہے ، اپنی بہت سی خصوصیات کے لئے وسیع پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔ یہ صحت بخش پانی پینا اس شفا بخش مصالحے کے فوائد سے لطف اندوز ہونے کا ایک آسان طریقہ ہے۔ جیرا کا تعلق سیمینیم سائمنون پلانٹ سے ہے ، آپیاسی خاندان کے ایک حصے (جیسے اجمودا اور سونف) (ماخذ: ویکیپیڈیا)

جیرا پانی 2 سرونگ کپ میں

پودا ایک شفا بخش جڑی بوٹی ہے اور بیجوں کا مضبوط ارتھاتی ذائقہ اور گرم ذائقہ ہے۔ جب بیجوں کو گرم کیا جاتا ہے تو اس کا ذائقہ بہتر ہوتا ہے ، یا تو بھون جاتا ہے یا تلا ہوا ہوتا ہے۔ آیوروید پر قدیم تحریریں انسانی جسم پر اس مصالحے کے حیرت انگیز اثرات بیان کرتی ہیں۔ جیرا ہاضم نظام ، اعصابی نظام ، دوران نظام اور تولیدی نظام پر کام کرتی ہے۔

بیجوں کو کھانا پکانے ، پورے یا پاوڈر میں استعمال کیا جاسکتا ہے اور بہت سے برتنوں میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ وہ جیسے بہت سے ملاوٹ والے مصالحوں کا لازمی جزو ہیں گرم مصالحہ، کری پاؤڈر، سمبر پاؤڈر اور رسام پاؤڈر. ہندوستانی کھانوں میں ، ہم خصوصی طور پر زیرہ کی طرح بہت پکوان بھی بناتے ہیں جیرا الو اور جیرا چاول، کیونکہ اس مصالحے کو شامل کرنے سے ہاضمے میں مدد ملتی ہے۔

جیرا پانی کیا ہے؟

جیرا کا پانی صرف وہی پانی ہے جس میں جیرا کا عرق اس وقت تک تیار کیا جاتا ہے جب تک کہ تمام ذائقہ اور بیجوں میں سے زیادہ تر غذائی اجزاء نہ نکالے جائیں۔ غیرجانبدارانہ طور پر ، یہ گرمی میں گرما گرم چائے میں سے ایک ہے جو مجموعی صحت کو فروغ دیتا ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ حیرت انگیز مسالا ، جیرا ایگنی (ہاضم آگ) کو فروغ دیتا ہے جو جسم میں ٹاکسن جلانے میں مدد کرتا ہے۔

بھوک کی حوصلہ افزائی اور عمل انہضام کو بہتر بنانے کے علاوہ ، یہ خیال کیا جاتا ہے کہ جیرا کا پانی صحت سے متعلق فوائد مہیا کرتا ہے جیسے کہ ڈٹ آکسفائنگ ، استثنیٰ کو بہتر بنانا ، وزن میں کمی کو فروغ دینا اور میموری کو بہتر بنانا۔ ان تمام فوائد کے ساتھ ، آپ کو یہ یقینی بنانا چاہئے کہ آپ اپنے روز مرہ کے معمول میں جیرا کا پانی شامل کریں۔

آپ جیرا واٹر کیسے بناتے ہیں؟

جیرا پانی بنانے کے مختلف طریقے ہیں اور آپ اپنی پسند کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ پہلا طریقہ ابلتے ہوئے طریقہ ہے اور دوسرا طریقہ راتوں رات بھگو رہا ہے۔

1. غیر رد عمل والے برتن یا پین میں پانی ڈالیں اور پھر جیرا ڈالیں۔ آپ پانی میں شامل کرنے سے پہلے بیجوں کو بھی کچل سکتے ہیں ، لہذا وہ ان کا ذائقہ اور مستحکم تیل چھوڑ دیتے ہیں۔ آپ رولنگ پن اور بورڈ کا استعمال کرکے یا مارٹر پیسل کا استعمال کرکے یہ آسانی سے کرسکتے ہیں۔

پانی کے ایک برتن میں زیرہ ڈالیں

2. درمیانی آنچ پر ، پانی کو ہلکے ابالنے پر لائیں۔

ابالنا

3. 5 منٹ کے لئے احاطہ اور ابالنا.

احاطہ اور ابالنا

the. گرمی کو قدرے بڑھائیں اور اسے ابالنے دیں۔ آپ دیکھیں گے کہ بیج سوجن ہو رہے ہیں اور خوشبو کو جاری کرنا شروع کردیں گے۔

پانی میں جیرا ابالیں

5. چولہا بند کردیں اور اسے ڈھانپ لیں۔ گرمی سے پین کو نکال دیں اور زیرہ پانی کو کسی حد تک ٹھنڈا ہونے دیں۔

کاڑھی آرام

6. یہ گرم ہونا بہتر ہے۔ آپ اسے چولہے پر چھوڑ سکتے ہیں تاکہ یہ زیادہ گرم رہے۔

ایک پین میں زیرہ چائے ، پیش کرنے کے لئے تیار ہے

7. بیجوں کو پانی سے باریک اسٹرانر یا ململ سے نکالیں۔ اسے کپ پیش کرنے کی طرف دبائیں۔ اگر ذائقہ آپ کے ذائقہ کے لئے بہت مضبوط ہے تو آپ اسے زیادہ گرم پانی سے بھی پتلا کرسکتے ہیں۔

کاڑھی کشیدگی

8. روایتی طور پر جیرا کا پانی سادہ اور زیادہ سے زیادہ کمرے کے درجہ حرارت پر استعمال کیا جاتا ہے۔ میرے پاس ہمیشہ ایسا ہی ہوتا ہے۔ لیکن اگر آپ وزن کم کرنے کے ل this اس کو شامل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو پھر آپ لیموں کے کچھ رس میں نچوڑ سکتے ہیں۔ یاد رکھیں کہ گرم جیرا کے پانی میں لیموں کا رس نہ ڈالیں۔

لیموں کا رس نچوڑ

اگر آپ چاہیں تو شہد شامل کریں ، اگر ممکن ہو تو مانوکا شہد۔ لیموں کا رس اور شہد دونوں اختیاری ہیں۔

کشیدہ زیرہ چائے میں شہد ڈالیں

زیادہ سے زیادہ صحت سے متعلق فوائد کے ل c ، ایک ہی دن گرم اور تازہ جیرا پانی پیش کریں۔

جیرا پانی کی ترکیب

رات کا طریقہ

ایک پیالے میں 1 کپ پانی گرم کریں۔ اس کے بعد آدھا چمچ جیرا ڈالیں اور رات بھر بھگو دیں۔ اگر آپ کے نلکے کا پانی پینا محفوظ نہیں ہے تو پہلے ابلا ہوا یا فلٹر شدہ پانی استعمال کریں۔ رات بھر ڈھانپیں اور چھوڑ دیں۔ آخر میں پینے سے پہلے پانی کو دباؤ۔ اگر چاہیں تو ، اس میں ذائقہ کے لئے تھوڑا سا شہد شامل کریں۔

پرو تجاویز

اگر آپ فوری طور پر زیرہ کے فوائد کا تجربہ کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ آسانی سے ½ چائے کا چمچ جیرا پاؤڈر 200 ملی لیٹر پانی میں ملا کر پی سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ بہترین نتائج کو یقینی بنانا چاہتے ہیں تو ، آپ کو مذکورہ بالا طریقوں میں سے کسی ایک کے ذریعہ پانی میں بیجوں کا استعمال کرنا چاہئے ، کیونکہ جیرا پاؤڈر ملاوٹ یا بوڑھا ہوسکتا ہے ، لہذا آپ کو وہ فوائد نہیں مل سکتے ہیں جن کی آپ تلاش کر رہے ہیں۔

اس ذائقہ کو بہتر بنانے اور اس پانی سے اور بھی زیادہ فوائد حاصل کرنے کے ل You آپ جیرا پانی میں کچھ دوسری کھانے کی چیزیں شامل کرسکتے ہیں۔

  • جب پودینے یا تلسی کو پانی میں شامل کیا جائے تو یہ اس کے ہاضمہ فوائد میں اضافہ کرتا ہے۔
  • لیموں کا عرق جیرا کے پانی میں شامل کرنا وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • شہد اور دار چینی پاؤڈر زیرہ پانی میں شامل ہوا سانس کے انفیکشن سے لڑتا ہے۔
  • دار چینی کے پاؤڈر کو جیرا کے پانی میں شامل کرنا بلڈ شوگر کی سطح کو متوازن کرتا ہے۔

جب کہ آپ دن کے کسی بھی وقت جیرا پانی لے سکتے ہیں ، آپ کو صبح کے وقت ، خالی پیٹ پر اچھ .ا نتیجہ ملتا ہے۔ آخر میں اگر آپ اسے تازہ بنا رہے ہو تو ، اسے کمرے کے درجہ حرارت پر یا جب گرمی میں پینا پڑے۔

متعلقہ ترکیبیں

ہدایت کارڈ

جیرا پانی زیرہ پانی

جیرا پانی (زیرہ پانی)

جیرا کا پانی ایک روایتی ہندوستانی مشروب ہے جو مسالا ، جیرا اور پانی سے بنایا جاتا ہے۔ اس کے بے پناہ فوائد ہیں اور مستقل طور پر استعمال کرنے کے لئے موزوں ہے۔

پرنٹ ہدایت

بہترین نتائج کے ل recipe ہدایت کارڈ کے اوپر مرحلہ وار تصاویر پر عمل کریں

اجزاء (امریکی کپ = 240 ملی لٹر)

ہدایت کارڈ میں فراہم کردہ متبادل مقدار صرف 1x اصل نسخے کے لئے ہے۔

بہترین نتائج کے ل my میری تفصیلی قدم بہ قدم تصویر ہدایات اور ہدایت کارڈ کے اوپر دیئے گئے نکات پر عمل کریں۔

غذائی معلومات (صرف تخمینہ)

غذائیت حقائق

جیرا پانی (زیرہ پانی)

فی خدمت کی رقم

کیلوری 4
چربی 9 سے کیلوری

ڈیلی ویلیو *

چربی 1 جی

سنترپت چربی 1 جی

سوڈیم 17 ملی گرام

پوٹاشیم 18 ملی گرام

کاربوہائیڈریٹ 1 جی

فائبر 1 جی

شوگر 1 جی

پروٹین 1 جی

وٹامن اے 13IU

وٹامن سی 1 ملی گرام

کیلشیم 18 ملی گرام

لوہا 1 ملی گرام

* فیصد روزانہ اقدار 2000 کیلوری کی خوراک پر مبنی ہیں۔

مزید رسائپ کے لئے

اعلان دستبرداری: یہ اشاعت صرف معلومات کے مقصد کے لئے ہے۔ کسی بیماری کے علاج یا علاج کے ل It اس پر غور نہیں کرنا چاہئے۔ میں نے کئی سالوں سے جیرا کا پانی کھایا ہے اور یہ محسوس کیا ہے کہ یہ مجموعی صحت کو بڑھاوا دینے میں واقعی مددگار ثابت ہوا ہے۔ تاہم یہ سب کے ل suitable مناسب نہیں ہوسکتا ہے لہذا اگر آپ کی صحت کی کوئی حالت ہے تو براہ کرم اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

جیرا پانی (زیرہ پانی)

Leave a Comment